Kauppakamari Lounge

Kauppakamari Lounge -palvelulla kansainvälinen osaaminen jaetaan kaikkien yritysten käyttöön Keski-Suomessa.
​​​​​​​

​Kauppakamari tarjoaa ainutlaatuisen verkoston kansainvälistä kauppaa tekeville yrityksille löytää palveluja, asiantuntijoita, vastauksia kysymyksiin ja tietoa kansainvälistymiseen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Verkostossa opit tuntemaan alueen kansainvälistymisen konkarit ja tutustut myös muihin yrityksiin, joiden kokemuksia ja verkostoja voit hyödyntää.

Kauppakamari Lounge -verkoston toiminta koostuu useista erilaisista palveluista, joista poimit sinulle toimivimmat.

Haluatko saada kerran kuukaudessa kattavan tietopaketin ajankohtaisista kansainvälistymisasioista? Tilaa silloin KV-uutiskirje! Voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Lounge treffit:

Bisnestreffejä ja yritysvierailuja – osaamisen ja kontaktien jakamista sekä oikeiden asiantuntijoiden löytämistä. Alustajia myös kansainvälisestä verkostosta sekä mukana paikallisten yritysten case-esimerkkejä.

Lounge treenit:

Huippuasiantuntijoiden johdolla useita koulutuksia vuoden aikana.

Lounge chat:

Facebook –ryhmä Keski-Suomen kauppakamarin jäsenille, jonka puitteissa maatietouden ja omien kokemusten jakamista, kysymyksiä ja vastauksia, kontaktien ja avun löytämistä. Kasvu- ja kansainvälistymisvaliokuntalaiset aktiivisesti mukana kommentoimassa ja vastaamassa kysymyksiin.

Lounge wiki

Kauppakamarin verkkosivujen alle rakennettu tietopankki ajankohtaisesta tiedosta kansainvälistymiseen, yritysten palveluihin ja rahoitukseen liittyen. Tietopankkiin pääset tästä >>

Lounge help:

Kauppakamarin vientiasiakirja- ja neuvontapalvelut ovat saatavilla maanantaista perjantaihin klo 9-15.30 kauppakamarin jäsenille.

Keski-Suomen kauppakamari