CYBERDI-hanke - #OleTietoinen - älä tule yllätetyksi

Olemme mukana CYBERDI-hankkeessa, jossa viestimme kyberturvallisuuden teemoista kasvattaaksemme yritysten kybertietoisuutta ja -osaamista.

Digitaalisen maailman turvallisuus eli kyberturvallisuus ei ole vain asiantuntijoiden asia. Tietoisemmalla toiminnalla ja harkintaa käyttämällä kuka tahansa meistä voi välttyä turhilta ongelmilta digitaalisessa maailmassa. Omien yksityistietojen, kodin ja organisaation tietojen parempi suojaaminen alkaa oman osaamisen kartuttamisella. Tähän sinulla on mainio mahdollisuus, kun seuraat kansankielistä ja käyttäjälähtöistä #OleTietoinen -kampanjointiamme.

CYBERDI-hankkeessa JAMK:n kanssa yhteistyössä ovat Keski-Suomen kauppakamari, Helsingin seudun kauppakamari, Elinkeinoelämän keskusliitto EK, Suomen Yrittäjät, poliisiorganisaatioita, KRP:n Kyberrikostorjuntakeskus ja Poliisihallitus.

Lue hankkeeseen liittyvät asiantuntijakirjoitukset:

Netissä kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää – miten erottaa huijaussivusto aidosta?

Kyberrikollinen pukeutuu loma-aikana toimitusjohtajan viittaan

Ihmispalomuuri organisaation suojana

Ohittamaton tarjous – vai sittenkin vain kallis tilausansa?

Sähköpostihuijaaminen - helppoa, halpaa ja erittäin yleistä

Kiristyshaittaohjelma voi kadottaa tärkeimmät tietosi ikuisiksi ajoiksi

Röyhkeitä tietojenkalastelijoita liikenteessä – älä lankea huijaukseen

Lisätietoja:

Viivi Sakkara