Peruttu:
​​​​​​​Älykäs myynti - myyntitaitojen kehittämispäivä

Tiedosta asiakkaan tarpeet ja hyödynnä toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset - menesty myynnissä!

Toimintaympäristössä tapahtuvien muutosten myötä myyntitaidon merkitys tulee korostumaan tulevaisuudessa. Myynnin kyky reagoida muutoksiin ja kokonaisuuksien ymmärtäminen nousevat entistä merkittävämpään asemaan, kun asiakaskohtaamisten odotukset lisäarvon tuottamisesta kasvavat. ​​​​​​​

Koulutuksen sisältö

Koulutuksessa selkeytetään yhdessä myynnissä menestymisen salaisuuksia mm.

• Mitä älykäs myynti on?
  • Mihin juuri minun/meidän pitää panostaa tekemisessä (jaettu ymmärrys)?
  • Miten hyödynnän toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset?
  • Miten tiedostamme asiakkaan tarpeet?

Koulutuspäivän jälkeen sinulla on selkeä käsitys asioista, joihin sinun pitää panostaa saavuttaaksesi tavoitteesi helpommin.
​​​​​​​

Kenelle?

Valmennuspäivä on tarkoitettu kaikille henkilökohtaista myyntityötä tekeville ja omien myyntitaitojen kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille, jotka haluavat kehittää myyntiosaamistaan niin kasvotusten kuin verkossa tapahtuvilla tapaamisilla.

15.02.2022 08:45 - 16:00

Menesty myynnissä tiedostamalla asiakkaan tarpeet ja hyödyntämällä toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset. Koulutus on tarkoitettu kaikille henkilökohtaista myyntityötä tekeville ja omien myyntitaitojen kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille, jotka haluavat kehittää myyntiosaamistaan niin kasvotusten kuin verkossa tapahtuvilla tapaamisilla.

KoulutuksetMyynti

Teams-etäyhteydellä

Päivän aikataulu:

8.45 Etäyhteys aukeaa, tervetuloa linjoille

9.00 Koulutus alkaa

11.00 Lounastauko

14.30 Kahvitauko

16.00 Koulutus päättyy

Verkostoituminen

Koulutuspäivässä osallistujat pääsevät jakamaan kokemuksia, verkostoitumaan sekä sparraamaan omia ideoitaan asiantuntijan ja osallistujien kanssa.

​​​​​​​

Kouluttaja:

Petri Kiikkinen toimii Nykyasiakkuuden arvon kasvattaminen -koulutuspäivän kouluttajana.

Petri Kiikkinen​​​​​​​

Tiedolla johtamisen valmentaja

Tiedolla johtamisen valmentajaksi Petri on kulkenut tennisvalmennuksen kautta. Hän siirtyi pelaajasta valmentajaksi ja työskenteli päätoimisena tennisvalmentajana kahdeksan vuotta kouluttaen mm. Suomen Tennisliiton seuravalmentajia. Myyntikokemusta hän on kartuttanut informaatiojärjestelmien (Insta Oy) ja tulostuksen- sekä dokumentoinnin hallinnan puolelta (Canon Oy). Petri työskenteli yritysvalmentajana Mercuri International Oy:ssä, TJ Consulting Oy:ssä, Cash Flow Guidande Oy:ssä ja nyt hän toimii Innolinkillä tiedolla johtamisen valmentajana keskittyen yritysten ja yhteisöjen kokonaisvaltaiseen kehittämiseen pohjautuen kovaan dataan, tutkimuspohjaiseen tietoon sekä hiljaiseen tietoon.

Palautteita Petri Kiikkisen koulutuksista:

• Mahtava koulutustyyli - saimme mm. itse oivaltaa koulutettavien asioiden tärkeyden käytännöllisin esimerkein ja tehtävin.
  • Petri oli innostava ja asian tasalla oleva kouluttaja.
  • Rauhallinen ja positiivinen ihminen, jota on helppo kuunnella ja seurata. Lisäksi keskittymistä asiaan ja jaksamista koulutuspäivänä lisäsi varmasti se, että koulutuksessa oli paljon vuorovaikutusta, eli kun tehtiin ja keskusteltiin yhdessä. Hyvä!
  • Punainen lanka oli selkeä ja päivä innostava! Suuri kiitos!

Ilmoittautuminen ja hinta:

Jäsenetuhinta 360 €,
​​​​​​​perushinta
460​​​​​​​ €.
Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hintaan sisältyy ohjelman mukainen luento ja materiaali.

Ilmoittauduthan koulutukseen ma 7.2.2022 mennessä.

Mikäli tarvitset lisätietoja, otathan yhteyttä:
Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
​​​​​​​puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Mikäli osallistujia lähitoteutukseen ei tule tarpeeksi, koulutus järjestetään kokonaan etäyhteydellä. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) otathan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi​​​​​​​

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyissä peruutuksissa laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli osallistuminen perutaan vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.

• Jos jätät saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi