ESG – Vastuullisuus yrityksen käytännön tekemisessä

hfdfgrdfd

Vastuullisuus ei ole enää yritystoiminnan trendi, vaan kilpailukykyisen yrityksen elinehto. Vastuullisuus läpileikkaa koko yrityksen toiminnan ja sen tulisi ulottua koko arvoketjuun.

ljkgkjg

• Mitä vastuullisuudella tarkoitetaan 2020-luvulla?

• Mitä kirjaimet ESG tarkoittavat?

• Miten vastuullisuutta toteutetaan yritysten käytännön tekemisessä?

• Miten vastuullisuutta mitataan ja raportoidaan?

Näihin ja moniin muihinkin kysymyksiin saat vastauksia aamukahvitilaisuudessamme. Ohjelmassa on yleistä tietoa vastuullisuudesta yritystoiminnassa, käytännön esimerkkejä yrityspuheenvuorojen kautta sekä rahoittajan näkökulma.

Lähiosalllistumisen kaikki paikat on varattu, etäosallistuminen on mahdollista Teamsin kautta.

Kenelle?

Tilaisuus on suunnattu kaikille yritystoiminnan vastuullisuudesta kiinnostuneille.

Aikataulu

9.00 Aamukahvi

9.20 Teams-yhteys avataan

9.30 Tilaisuus alkaa

​​​​​​11.00 Tilaisuus päättyy​​​​​​​​​​​​​​

25.10.2022 09:30 - 11:00

Tervetuloa aamukahvitilaisuuteen, jonka ohjelmassa on yleistä tietoa vastuullisuudesta yritystoiminnassa, käytännön esimerkkejä yrityspuheenvuorojen kautta sekä rahoittajan näkökulma.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Teams-etäyhteydellä (lähiosallistumisen kaikki paikat varattu)

Ohjelma

• Tilaisuuden avaus: Keski-Suomen kauppakamarin Finanssialan valiokunta, JAMK, Tiina Martelius-Louniala, Varapuheenjohtaja

• Vastuullisuus 2020-luvulla - mihin (pk-)yritysten tulisi kiinnittää huomiota: Greenstep Oy, Roosa Jokisuu-Pärnänen, Manager, Climate & Sustainability

• Yrityspuheenvuoro: AlpaFinlandia Oy, Hanna Kämäräinen, Sustainability Manager

• Yrityspuheenvuoro: Valmet Technologies Oy, Tuomo Linnaranta, Director SC, Paper Business Line

• Rahoittajan puheenvuoro: Nordea Bank Oyj, Jussi Rieppo, Yrityspankin johtaja

Ilmoittautuminen

Tilaisuus on maksuton. Ilmoittauduthan 17.10. mennessä.
​​​​​​​Lähetämme etäosallistumisesta ilmoittaneille Teams-kutsun ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot

• Mikäli olet estynyt tulemaan tilaisuuteen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi / organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin

• Pidätämme oikeuden mahdollisiin ohjelmanmuutoksiin.
  • Mikäli osallistujia lähitoteutukseen ei tule tarpeeksi, tilaisuus järjestetään kokonaan etäyhteydellä.