Podcasteja hallitustyöstä

--

Tervetuloa kuuntelemaan podcasteja hallitustyöstä. Nämä podcastit on luotu avaamaan hallitustyön sisältöä ja auttamaan yrityksiä menestymään, sillä hallitustyö on yksi menestyvän yrityksen kulmakivistä. Jaksoissa kokeneet hallitusammattilaiset raottavat hallitustyön verhoja, jakavat neuvojaan ja kertovat samalla omasta urastaan, myös sen hankalimmista hetkistä.

Podcastien aiheet perustuvat HHJ-koulutuksiin osallistuvien yleisiin kysymyksiin. Asiantuntijat käsittelevät hallitustyötä muun muassa kasvuyhtiön, strategiatyön, puheenjohtajuuden ja hallituksen jäsenen näkökulmasta. Jaksoissa keskustellaan hallituksen jäseniltä vaadittavista taidoista, valintaprosesseista, mitä löytyy menestyvien yhtiöiden taustalta ja mitä mahdollisista virheistä on opittu. Podcasteissa puhutaan suoraan myös rahasta: mitä hallitustyöstä maksetaan ja mitä muuta hallitustyö tekijöilleen antaa.

Tule kuuntelemaan hallitusammattilaisten oppeja ja kokemuksia, ja vie yrityksesi menestykseen osaavan hallitustyön avulla!

Kamari-Podcast 2.0 jakso 1: Hallitustyöskentely kasvuyhtiössä

Suomen Digimarkkinointi Oy:n perustaja Jaakko Suojanen ja Keskimaan viestintä- ja markkinointijohtaja Noora Luoma.

--

Kamari-Podcast 2.0 jakso 2: Hallituksen jäsenen ajattelutapa ja tulevaisuuden ennakointi

Yritysten uudistaja, vaikuttavuussijoittaja ja vuoden 2023 kouluttaja Sami Etula ja Yritystehtaan yritysvalmentaja Kati Rauhaniemi.

Kamari-Podcast 2.0 jakso 3: Hallituksen strategiatyö

Yritystehtaan yritysvalmentaja ja liiketoiminta-arkkitehti Roope Pietilä ja Aava & Bang Oy:n toimitusjohtaja Vilja Laaksonen.

Kamari-Podcast 2.0 jakso 4: Hallituksen puheenjohtajuus

Keskisuomalainen Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Leena Hautsalo ja yrityskummi, hallitusammattilainen ja sijoittaja Raimo Saarinen.

--

​​​​​​​Kamari-Podcast 1.0 jakso 6: Hyvä hallitustyö ja sen merkitys liiketoiminnalle

--

Sarjayrittäjä Lennu Keinänen ja sarjayrittäjä, sijoittaja ja hallitusammattilainen Seppo Sneck.

Kuuntele Spotifyssa

HHJ BoardCast

--

HHJ BoardCastissä tuuletetaan ajatuksia hallitustyöstä ja sen tekijöistä. HHJ eli Hyväksytty hallituksen jäsen BoardCast -sarjan ovat tehneet HHJ-koulutuksen asiantuntijat Minni Rimpioja ja Susanna Keskinen Tampereen kauppakamarista. Minni ja Susanna kysyvät hallitustyön ammattilaisilta sen, mitä olet aina halunnut tietää hallitustyöstä, mutta et ole kehdannut kysyä. Sarjassa käsitellään hallitustyötä omistamisen, yrityksen uudistamisen, vastuullisuuden ja digitalisaation näkökulmista sekä haetaan oppia pörssiyhtiöiden maailmasta.

HHJ BoardCast -jaksot:

1. Sanna Suvanto-Harsaae: Ei mikään sikarikerho
2. Ismo Salminen: Hallitus ei aina toimi – joskus sentään
3. Tero Luoma: Omistaja, älä pilaa hallitusta
4. Jorma Eloranta: Haasteet ja suurimmat opit hallitustyössä
5. Teija Siren: Tunteet pelissä sukupolvenvaihdoksessa
6. Katri Sipilä: Vastuullisuus on uusi musta
7. Sami Somero: Money, money, money – vai rakkaudesta lajiin?
8. Ville Tolvanen: Älyä hallituksiin – miten hallitustyö digitalisoituu
9. Petra Erätuli-Kola: Erätulilla
10. Antti Haapakorva: Kasvuyrittäjyys ja strategiatyö muutoksen keskellä
11. Helene Auramo: Arvot, tiimityö ja rohkeus avainasemassa
12. Rajkumar Sabanadesan: Matka lapsisotilaasta muutosjohtajaksi
13. Kirsti Laasio: Asiakas on ihminen – mitä se tarkoittaa hallitukselle?
14. Hanna Kivelä: Edelläkävijöiden hot topics
15. Katri Harra: Ihminen digitalisaation keskellä
​​​​​​​

HHJ BoardCastin kaikki jaksot ovat kuunneltavissa Spotifyssa ja YouTubessa.