Infoaamu: Vaihtoehtoiset riidanratkaisukeinot

jmb,mb

Oikeudellisissa kysymyksissä ja tilanteissa ihmisillä on erilaisia näkemyksiä tavoitteista ja niihin pyrkimisestä. Riita-asioita ja konflikteja voi ratkoa oikeusteitse, mutta niihin on myös kustannustehokkaita ratkaisuvaihtoehtoja. Sovittelemalla päästään yhteisesti hyväksyttävissä olevaan ratkaisuun.

​​​​​​​Tilaisuuden aikataulu:

8.50 Teams -yhteys avataan. Nappaa aamukahvi mukaan ja tervetuloa linjoille.

9.00 Infoaamu alkaa

​​​10.00 Infoaamu päättyy

17.11.2022 09:00 - 10:00

Vältä riidat ja ratkaise konfliktit kustannustehokkaasti!

Tule kauppakamarin jäsenille toteutettavaan maksuttomaan Infoaamuun kuulemaan ja keskustelemaan kustannustehokkaista riidanratkaisukeinoista.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Teams-etäyhteydellä

Infoaamun asiantuntija:​​​​​​​

​​​​​​Marja-Liisa Järvinen
Asianajaja, varatuomari
​​​​​​​​​​​​​​Asianajotoimisto WINLAW Oy

Marja-Liisa Järvisellä on pitkä kokemus riita-asioiden ratkaisusta sekä sovintoteitse että riita-asioiden oikeudenkäynneistä, hallintoriita-asioiden hoitamisesta, kuten kaavoitus- ja ympäristölupa-asioista sekä erityisesti julkisia hankintoja ja kilpailuneutraliteettiasioita koskien markkinaoikeudessa, korkeimmassa hallinto-oikeudessa ja Kilpailu- ja kuluttajavirastossa (KKV). Hän on Suomen Asianajajaliiton hyväksymä sovittelija ja Keskuskauppakamarin kouluttama välimies.

Ilmoittautuminen:

Infoaamu on maksuton. Ilmoittaudu 15.11. mennessä.
​​​​​​​Lähetämme tilaisuuteen ilmoittautuneille Teams-kutsun ilmoittautumisajan päätyttyä.

Infoaamu järjestetään yhteistyössä: