Infoaamu: Yrittäjän tärkeät asiakirjat

​​​​​​​Infoaamussa käydään läpi mm.

• Kuinka turvata oman omaisuuden asianmukainen hoito, yritystoiminnan jatkamisesta/lopettamisesta huolehtiminen sekä henkilökohtaisten asioiden hoitaminen siinä tapauksessa, ettei pysty niistä esimerkiksi sairauden tai tapaturman vuoksi itse päättämään?

• Kuinka varmistaa oman omaisuuden säilyminen ja yritystoiminnan jatkuminen avioeron jälkeen?

• Kuinka varmistua siitä, että oma omaisuus jakautuu ja asiat sujuvat oman tahdon mukaisesti kuoleman jälkeen, mikä voi olla erityisen tärkeää yritystoiminnan jatkamisenkin kannalta?

​​​​​​​Ohjelma:

​​​​​​​8.50 Teams -yhteys avataan. Nappaa aamukahvi mukaan ja tervetuloa linjoille.

9.00 Infoaamu alkaa

• Yrittäjän tärkeät asiakirjat

osakas, asianajaja
Elina Saari
Asianajotoimisto Urtti & Toiviainen Oy

10.00 Infoaamu päättyy

30.09.2021 09:00 - 10:00

Infoaamu sisältää lyhyen selvityksen yrittäjälle tärkeistä asiakirjoista eli miksi laatia edunvalvontavaltakirja, avioehtosopimus ja testamentti. Tilaisuus on maksuton.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Järjestetään Teams-etäyhteydellä

Infoaamun asiantuntija:​​​​​​​

Elina Saari
osakas, asianajaja

Asianajotoimisto Urtti & Toiviainen Oy

Elinalla on parinkymmenen vuoden kokemus perhe- ja perintöoikeudesta sekä pk-yritysten asioiden hoitamisesta.

Ilmoittautuminen:

Infoaamu on maksuton. Ilmoittaudu 28.9.2021 mennessä.
​​​​​​​Lähetämme tilaisuuteen ilmoittautuneille teams-kutsun ilmoittautumisajan päätyttyä.

Infoaamu järjestetään yhteistyössä: