Kahvikiihdytys:
​​​​​​​Etäjohtamisen parhaat käytännöt - kuinka johtaa etänä tuloksellisesti?

Tule kuulemaan kolmen johtajan parhaat käytännöt etäjohtamiseen!

Etäjohtaminen - kuinka pitää pakka kasassa, kun tiimi on levällään?
Tähän aiheeseen pureudutaan vuoden ensimmäisessä Kahvikiihdytyksessä - etänä, kuten teemaan ja ajankuvaan sopii. Aamukahvin ääressä pääsemme kuuntelemaan johtajien ajatuksia hyvistä ja huonoista kokemuksista korona-ajalta, joka on pakottanut myös johtamisessa etsimään uusia käytäntöjä.  Kun totutut työn organisointitavat muuttuivat monella vuosi sitten radikaalisti, etäjohtamisen taidot tulivat tarpeeseen.

--

Mitä on jäänyt käteen? Muuttuuko jokin pysyvästi?  Mitä olisi kannattanut tehdä toisin?  Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan etäjohtamisen onnistumisesta ja haasteista kolmen erilaisen yrityksen johtajan kanssa!

klo 8.15 Linjat auki ja kuppi kuumaa käteen!

klo 8.30 Let's start the show: Asiantuntijapuheenvuorot

klo 9.15 On kysymysten aika! Heitä kysymyksesi chattiin tai nosta käsipystyyn puheenvuoron saamiseksi.

klo 10.00 On aika jatkaa perjantaipäivän viettoa. ​Kiitos mukana olostasi!

21.05.2021 08:15 - 10:00

Mentoroinnin suosio on kasvanut viime vuosina hurjasti ja nykyisin mentoroinnista puhutaan yhdessä kuljettavana matkana, joka parhaassa tapauksessa kehittää mentoroitavan lisäksi myös mentoria itseään. Mutta minkälaisessa tilanteessa mentori olisi tarpeen?

Vuoden toisessa Kahvikiihdytyksessä syvennytään kolmeen erilaiseen tarinaan Advisory Board ja Mentorointi – teemaa liipaten. Kuinka yrityksen johtoa ylipäätään neuvotaan? Kuinka neuvonantajana toimitaan ja mitä tästä hyötyy?

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Ilmoittaudu

Tapahtumapaikka

Zoom-webinaari

Kahvikiihdytyksen asiantuntijaesittely:

hjmjhmjhmh

Juhana Jacksén

Yrityspankin johtaja, Osuuspankki

Juhana vastaa tällä hetkellä pankinjohtajana OP Keski-Suomen yrityspankista ja varallisuudenhoidon liiketoiminnasta sekä toimii yrityspankin suorana esimiehenä. Hän on toiminut pankkialalla vuodesta 2005 lähtien eri liiketoiminta-alueilla ja useissa eri tehtävissä. Juhana on kuulunut OP Keski-Suomen johtoryhmään vuodesta 2016, jossa hän vastaa varallisuudenhoidon ja vahinkovakuutuksen liiketoiminnoista.

Marja Itäaho

Valmentaja, Business Coach, johdon konsultti, Noveltos

Marjo Itäaho on valmentaja, business coach ja johdon konsultti. Marjo auttaa yrityksiä kehittämään toimintaa niin, että kokonaisuus tukee sekä strategiaa että ihmisten hyvinvointia. Hänellä on pitkä kokemus erilaisista organisaatioista ja rooleista johtajana, muutosprojektien vetäjänä ja valmentajana. Kovista paikoista kertynyt näkemys auttaa ymmärtämään organisaatioiden arkea.

Helena Marjokorpi

Henkilöstöjohtaja, Admicom

Helena Marjokorpi työskentelee Admicomin henkilöstöpäällikkönä. Työllään hän pyrkii rakentamaan hyvinvoivan työyhteisön edellytyksiä sekä ruokkimaan yksilöiden kokemaa työn iloa ja mahdollisuuksia kasvuun ja kehittymiseen.

--

Ilmoittautuminen:

Kahvikiihdytys on maksuton ja kaikille avoin tilaisuus. Ilmoittaudu, jotta voimme lähettää sinulle etäosallistumislinkin.

Järjestäjät:

Kahvikiihdytykset järjestetään yhteistyönä Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Jyväskylän Yritystehtaan, Keski-Suomen kauppakamarin ja Keski-Suomen Yrittäjien kanssa.

​​​​​​​