Peruttu:
​​​​​​​Nykyasiakkuuden arvon kasvattaminen

Selkeytä itsellesi myynnissä menestymisen salaisuuksia

Toimintaympäristössä tapahtuvien muutosten myötä myyntitaidon ja asiakasymmärryksen merkitys tulee korostumaan tulevaisuudessa. Myynnin kyky reagoida muutoksiin ja kokonaisuuksien ymmärtäminen nousevat entistä merkittävämpään asemaan, kun asiakaskohtaamisten odotukset lisäarvon tuottamisesta kasvavat.

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen aikana on tarkoitus yhdessä selkeyttää myynnissä menestymisen ”salaisuuksia” mm.

• Asiakkuuksien laajentamiseen ja syventämiseen vaikuttavat tekijät
  • Myynnin lähtöasema-ajattelu
  • Miten erottaudumme kilpailijoista tässä markkinatilanteessa?
  • Miten käytännössä laajennan ja syvennän asiakkuuksia (omat esimerkkiasiakkaat)?

Valmennuspäivän jälkeen osallistujalla on selkeä käsitys asioista, joihin hänen pitää panostaa saavuttaaksesi myyntitavoitteet keskittymällä asiakkuuksien laajentamiseen ja syventämiseen.

Kenelle?

Valmennuspäivä on tarkoitettu kaikille henkilökohtaista myyntityötä tekeville ja omien myyntitaitojen kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille, joilla nykyasiakkuuden arvon kasvattaminen on tärkeää saavuttaakseen myyntitavoitteensa.​​​​​​​

12.10.2021 08:45 - 16:00

Myynnin kyky reagoida muutoksiin ja kokonaisuuksien ymmärtäminen ovat nousseet entistä merkittävämpään asemaan, kun asiakaskohtaamisten odotukset lisäarvon tuottamisesta ovat kasvaneet. Koulutuksessa selkeytetään yhdessä  myynnissä menestymisen ”salaisuuksia”, jonka jälkeen osallistujalla on selkeä käsitys asioista, joihin pitää panostaa saavuttaaksesi myyntitavoitteet keskittymällä asiakkuuksien laajentamiseen ja syventämiseen.

KoulutuksetMyynti

Hotelli Verso, Jyväskylä / etäosallistuminen mahdollinen
Kauppakatu 35, 40100 Jyväskylä

Valmistautuminen päivään:

• valitse yksi omista asiakkaistasi, jonka kanssa olet onnistunut kasvattamaan asiakkuuden arvoa sekä
  • yksi oma asiakas, jossa näet potentiaalia kasvattaa asiakkuuden arvoa

Verkostoituminen

Koulutuspäivässä osallistujat pääsevät jakamaan kokemuksia, verkostoitumaan sekä sparraamaan omia ideoitaan asiantuntijan ja osallistujien kanssa.

Päivän aikataulu:

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00 Koulutus alkaa

11.00-11.45 Lounas 45min

14.30 Iltapäiväkahvit

16.00 Koulutus päättyy​​​​​​​

Koulutuksessa saat selkeän käsitys asioista, joihin sinun pitää panostaa saavuttaaksesi myyntitavoitteet keskittymällä asiakkuuksien laajentamiseen ja syventämiseen.

Kouluttaja:

Petri Kiikinen toimii Nykyasiakkuuden arvon kasvattaminen -koulutuspäivän kouluttajana.

Petri Kiikkinen​​​​​​​

Tiedolla johtamisen valmentaja

Tiedolla johtamisen valmentajaksi Petri on kulkenut tennisvalmennuksen kautta. Hän siirtyi pelaajasta valmentajaksi ja työskenteli päätoimisena tennisvalmentajana kahdeksan vuotta kouluttaen mm. Suomen Tennisliiton seuravalmentajia. Myyntikokemusta hän on kartuttanut informaatiojärjestelmien (Insta Oy) ja tulostuksen- sekä dokumentoinnin hallinnan puolelta (Canon Oy). Petri työskenteli yritysvalmentajana Mercuri International Oy:ssä, TJ Consulting Oy:ssä, Cash Flow Guidande Oy:ssä ja nyt hän toimii Innolinkillä tiedolla johtamisen valmentajana keskittyen yritysten ja yhteisöjen kokonaisvaltaiseen kehittämiseen pohjautuen kovaan dataan, tutkimuspohjaiseen tietoon sekä hiljaiseen tietoon.

--

Palautteita Petri Kiikisen koulutuksista:

• Mahtava koulutustyyli - saimme mm. itse oivaltaa koulutettavien asioiden tärkeyden käytännöllisin esimerkein ja tehtävin.
  • Petri oli innostava ja asian tasalla oleva kouluttaja.
  • Rauhallinen ja positiivinen ihminen, jota on helppo kuunnella ja seurata. Lisäksi keskittymistä asiaan ja jaksamista koulutuspäivänä lisäsi varmasti se, että koulutuksessa oli paljon vuorovaikutusta, eli kun tehtiin ja keskusteltiin yhdessä. Hyvä!
  • Punainen lanka oli selkeä ja päivä innostava! Suuri kiitos!

Ilmoittautuminen ja hinta:

Jäsenetuhinta 360 €,
​​​​​​​hinta
460​​​​​​​ €.
Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hinta sisältää koulutusmateriaalin sekä koulutuspäivän tarjoilut.

​​​​​​​Ilmoittauduthan koulutukseen ma 4.10.2021 mennessä.

Mikäli osallistujia lähitoteutukseen ei tule tarpeeksi, koulutus järjestetään kokonaan etäyhteydellä.

--

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Tuula Rahikainen, Keski-Suomen kauppakamari
​​​​​​​puh. 050 473 1775 tai tuula.rahikainen(ät)kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 14 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.

• Jos henkilö jättää saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Mikäli olet estynyt tulemaan koulutukseen, tilallesi voi tulla yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 473 1775 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi