Sujuvampaa Excelin käyttöä-webinaarikoulutus

Aika: Tiistai 8.12.2020 klo 14.00- 15.30

Paikka: Oma tietokone

Kenelle: Koulutus sopii jonkin verran Exceliä käyttäneille, esimerkiksi toimistotyöntekijöille, joille tietokone on arjen työväline. Koulutuksen tavoitteena on päivittää ja vahvistaa Excelin käyttötaitoa ja tutustua Excelin mahdollisuuksiin.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu Sujuvampaa Excelin käyttöä -webinaariin pe 4.12.2020 mennessä.

Kouluttaja: ​​​​​​​ Maija Andersson, Business Intelligence Expert, Pinja Group Oy

Tuntuuko Excelin käyttö haastavalta?

Käytätkö turhan paljon aikaa yksinkertaisten asioiden tekemiseen?

Haluaisitko vahvistaa Excel-osaamistasi ja vapauttaa aikaa muuhun työhön?

Tässä webinaarissa käydään läpi Excelin yleisimpiä kaavoja ja funktoita, luodaan työkirjan listasta taulukko ja suodatetaan ja lajitellaan tietoa.

Koulutus pohjautuu keväällä eläköityneen Arja Kuukkasen huippu suosittuihin koulutuksiin!

Koulutussisältö

Koulutuksessa käydään läpi seuraavat asiat:

Kaavat

• Yhteenlasku, vähennyslasku, kertolasku ja jakolasku
    • Prosenttiosuus ja suora viittaus

Välilehdet

• Välilehden kopioiminen
    • Välilehtiryhmä

Funktiot

• Summa, keskiarvo, suurin ja pienin
    • Tekstifunktiot ja teksti sarakkeisiin
    • Haku

Luettelon muuttaminen taulukoksi

• Arvojen lajittelu ja pikasuodatus

Kaaviot

• Pylväskaavio
    • Ympyräkaavio

Tulostusasetukset

Webinaariin osallistuminen:

Tarvitset vain tietokoneen, nettiyhteyden ja kuulokkeet/kaiuttimet. Ennen koulutusta saat sähköpostiin osallistumislinkin, jota klikkaamalla verkkokoulutus avautuu.
    Live-verkkokoulutuksen lisäksi sinulla on mahdollisuus katsoa koulutus tallenteena kuukauden ajan koulutuksen jälkeen. Voit kerrata, tai jos et pääset live-koulutukseen, voit katsoa tallenteen oman aikataulusi mukaan.

Hinta:
    Jäsenetuhinta 180 €, hinta 280 €.
    Hintoihin lisätään alv 24 %.

​​​​​​​Ilmoittautuminen:

Ilmoittauduthan koulutukseen 4.12.2020 mennessä.

Muistathan jatkuvan etumme: Ilmoita 5 - maksa 4!

Kouluttaja:

​​​​​​​​​​​​​​Maija Andersson
    Business Intelligence Expert
    ​​​​​​​Pinja Group Oy

Maija Andersson toimii Pinjalla BI asiantuntijana, konsulttina ja koulutusvastaavana. Maija rakastaa numeroita, dataa, tiedon visualisointia ja selkeitä raportteja. Maija on työskennellyt Power BI:n parissa vuodesta 2016 lähtien ja kouluttanut suunnilleen yhtä kauan. Kouluttajana Maijalla on rauhallinen ja innostava ote ja hän käy asiat läpi selkeiden esimerkkien kautta.

​​​​​​​Lisätietoja koulutuksista:

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
    Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli olet estynyt osallistumaan webinaariin, tilallesi voi tulla yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. Tai saat webinaarista tallenteen, jonka voit katsoa oman aikataulusi mukaan. Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme puolet osallistumismaksusta.
    • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun

• Jos henkilö jättää saapumatta paikalle laskutamme koko osallistumismaksun.
    • Ilmoittautuneen tilalle voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​
    • Muutoksista on hyvä ilmoittaa puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi