Finnpartnership tukee Suomen Yrittäjänaisten verkostoitumista kehitysmaiden naisyrittäjien kanssa – tarjolla rahallista avustusta ja kontakteja

Kuvituskuva: Pexels

Innokkaat nousevien talouksien naisyrittäjät haluavat vastata ympärillään kasvavaan erilaisten palvelujen tarpeeseen ja löytää ostajia laadukkaille, vastuullisesti valmistetuille tuotteilleen sekä ravitsemus- ja kosmetiikkateollisuuden raaka-aineilleen. Finnpartnership-ohjelman liikekumppanuustuki kannustaa suomalaisyrityksiä käynnistämään pitkäaikaista liiketoimintaa kehitysmaiden yritysten kanssa esimerkiksi tuontitoiminnassa tai palvelualalla mm. vanhustenhoidossa, varhaiskasvatuksessa, yritysten tuki- ja koulutuspalveluissa ja hyvinvointipalveluissa.

Finnpartnership järjestää yhteistyössä Suomen Yrittäjänaisten kanssa tietoiskun liikekumppanuustuesta ja Finnpartnershipin muista palveluista tiistaina 25.5. klo 10.30-12.00 Microsoft Teamsissa. Lue lisää ja ilmoittaudu Finnpartnershipin verkkosivujen kautta! Tilaisuudessa kerrotaan myös Pakistanin ja Sri Lankan naisyrittäjien kanssa myöhemmin syksyllä toteutettavasta digitaalisesta seminaarista, jossa etsitään kiinnostava liikekumppani mahdollisimman monelle niin suomalaiselle kuin paikallisellekin naisyrittäjälle.