Kahvikiihdytys - Local to Global tallenne katsottavissa

14.8. Kahvikiihdytys johdatti tarinoihin kansainvälisten sijoittajien kohtaamisista Keski-Suomessa. Miten Jyväskylän Business Rally -konsepti ja Rahoituspaneeli saivat alkunsa? Millaisia kohtaamisia tapahtuman yhteydessä on koettu - niin tapahtumajärjestäjän, sijoittajan kuin rahoituksen saaneen yrittäjän näkökulmasta? Katso tallenne!

"Saamme olla täällä Jyväskylässä hyvin ylpeitä työstä mitä täällä on tehty kansainvälisen rahoituksen suhteen."

Muun muassa näihin kysymyksiin saatiin vastaus perjantaina. Nyt sinulla on mahdollisuus hypätä mukaan seuraamaan perjantain keskustelua Yritystehtaan YouTube-kanavalle!

Kahvikiihdytys järjestettiin yhteistyössä Yritystehtaan, Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Keski-Suomen Yrittäjien ja Keski-Suomen kauppakamarin kanssa.

Katso tallenne Yritystehtaan Youtube-kanavalta: