Vientiasiakirjat Kiinan kaupassa -koulutustilaisuus 1.6.2021

Kiina on maa täynnä liiketoimintamahdollisuuksia ja kasvun elementtejä suomalaisille yrityksille, mutta onnistumisen edellytyksenä on riittävän hyvä ja ajantasainen tietämys vientimuodollisuuksista. Business Finland ja Finnish Business Council in Shanghai FBCS toivottavat tervetulleeksi maksuttomaan Vientiasiakirjat Kiinan kaupassa -koulutustilaisuuteen 1.6.2021.

Business Finland ja Finnish Business Council in Shanghai FBCS toivottavat tervetulleeksi Vientiasiakirjat Kiinan kaupassa -koulutustilaisuuteen 1.6.2021.

Vientiasiantuntija Jukka Säikkälä Helsingin seudun kauppakamarista valottaa muun muassa seuraavia kysymyksiä:

• Huomioitavaa vientikaupassa, mukaan lukien vientirajoitukset sekä vapaakauppasopimukset ja alkuperäasiat
  • Ajankohtaista vientikaupan määräyksissä ja olosuhteissa, muun muassa korona, konttipula
  • Vienti Kiinaan, asiakirjamääräykset
  • Kiinan CCC-sertifiointi
  • EU:n Access2Markets
  • KauppakamariTiedon Ulkomaankauppa & Maatieto – Verkkopalvelut Kiinan viejän apuna

Huom! Tämä koulutus on vain suomeksi!