Teollisuusalojen TekijäKS-viikko järjestetään jälleen ​​​​​​​4.-8.11.2024 - Ilmoita yrityksesi mukaan!

--

Keskisuomalaiset teollisuusalojen yritykset tarvitsevat osaavia tekijöitä, sillä aloilla on tarjolla hyvin monipuolisesti erilaisia työtehtäviä. Monet nuorista ja uutta uraa suunnittelevista eivät kuitenkaan tunne teollisuuden yrityksiä tai mielikuvat alalla tehtävistä työtehtävistä voivat olla yksipuolisia, vanhoillisia, ehkä jopa negatiivisiakin. Siksi Keski-Suomen kauppakamarin Teollisuusvaliokunta käärii jo toista kertaa hihat ylös järjestäen TekijäKS-teemaviikon marraskuussa 2024. TekijäKS-viikolla Keski-Suomen alueen teollisuusyritykset tuovat yhdessä esille alan monipuolisia uramahdollisuuksia.

Ilmoita yrityksesi mukaan TekijäKS-teemaviikolle 4.-8.11.2024!
​​​​​​​

TekijäKS-teemaviikolla 4.-8.11.2024 Keski-Suomen alueen teollisuusyritykset tuovat esille alan monipuolisia uramahdollisuuksia. Yritykset toteuttavat monenlaisia aktiviteetteja omalla alueellaan, mm.

• Avoimet ovet –tilaisuuksia
  • Oppilasryhmävierailuja yrityksiin ja tuotantotiloihin
  • Oppilaitosvierailuja ja alaesittelyjä opiskelijoille / opinto-ohjaajille
  • Somesisältöjä
  • Muuta, mikä vain yritykselle ja alueen oppilaitoksen kanssa yhteistyössä päätetään toteuttaa.

Aktiviteetit voivat olla suunnattu peruskoululaisille, opiskelijoille ja oppilaitoksille, alanvaihtoa harkitseville, työttömille sekä paikkakunnalle muuttoa harkitseville.

Mikäli yrityksesi toimii Keski-Suomen alueella valmistus- ja tuotantoalalla, niin ilmoita yrityksesi mukaan TekijäKS-viikkoon. Useampi oppilaitos on jo ilmoittanut kiinnostuksensa yhteistyöhön yritysten kanssa ja yhdessä tekemisessä on voimaa!​​​​​​​

--

Lisätietoja: