100 tarinaa kasvusta -sisältösarja jatkuu – ilmoita yrityksesi tarina mukaan!

100 tarinaa kasvusta -juttusarja jatkuu myös syksyllä. Keski-Suomessa osataan rakentaa kasvua, joten tuodaan se esiin tarinoiden kautta! Haluaisitko saada maksutonta näkyvyyttä yrityksellesi Keski-Suomen kauppakamarin kanavissa? Ilmoita yrityksesi tarina mukaan mahdollisimman pian. Julkaisupäivä on perjantaisin kauppakamarin somessa. Tutustu jo julkaistuihin tarinoihin!

Keski-Suomen kauppakamarin Kasvu- ja kansainvälistymisvaliokunta on käynnistänyt 100 tarinaa -sisältösarjan, johon kutsumme yrityksenne mukaan. Haluaisitteko jakaa kasvutarinanne ja saada maksutonta näkyvyyttä Keski-Suomen kauppakamarin kanavissa? Kerro yrityksesi kasvutarina tai vinkkaa kyselystä yritykselle, jonka tarina ansaitsee tulla kuulluksi. Keski-Suomessa osataan rakentaa kasvua, joten tuodaan se esiin!

Kirjoita tarinasi kyselyssä olevien pakollisten kysymyksien kautta mahdollisimman valmiiseen, julkaistavaan muotoon.

Tarinoita julkaistaan sitä mukaa, kun niitä tulee. Jos haluat varmistaa tarinasi julkaisun, lähetä se mahdollisimman kuiten, kuitenkin viimeistään 15.10. sekä jutussa käytettävä kuva viivi.sakkara@kskauppakamari.fi