Haku valiokuntiin on käynnissä

Haluatko olla mukana Keski-Suomen kehittämisessä? Sykkiikö sydämesi toimialakohtaiselle vaikuttamiselle? Toivotko syvempää verkostoitumista muiden toimialasi avainhenkilöiden kanssa? Silloin valiokunta voi olla sinun paikkasi! Haku valiokuntiin vuodelle 2022 on käynnissä nyt – vastaa 31.10. mennessä!

Valiokuntatyö on yksi kauppakamarin tärkeimmistä vaikuttamisen keinoista. Keski-Suomen kauppakamarissa varsinainen vaikutustyö tapahtuu noin 230 luottamushenkilön voimalla 7 valiokunnassa sekä Maakunta- ja Juniorikillassa. Valiokunnissa ratkotaan yhdessä maakunnan elinkeinoelämän haasteita ja nostetaan esiin paikallisia kehittämiskohteita. Valiokunnat tarjoavat jäsenilleen myös keskustelufoorumin liiketoiminnan kehittämiseksi ja toimialan haasteiden ratkomiseksi.

Keski-Suomen kauppakamarin valiokunnat (lue lisää klikkaamalla):
Finanssiala
Digitalisaatio ja uusi liiketoiminta
Kasvu ja kansainvälistyminen
Liikenne ja aluerakenne
Valmistus ja tuotanto
Osaaminen
Matkailuhallitus
Maakuntakilta
Juniorikilta

Jos haluat mukaan valiokuntaan, hae mukaan oheisella lomakkeella. Valinnat tehdään ja paikat täytetään perusteluiden perusteella.

Huom: Samasta organisaatiosta voi olla valiokunnassa vain yksi henkilö.