Kauppakamari Loungea kehitetään – maksullinen jäsenyys lakkautetaan

Keski-Suomen kauppakamarin Kasvu- ja kansainvälistymisvaliokunta on päättänyt, että Kauppakamari Loungea kehitetään, ja toiminta maksullisena jäsenyytenä lakkautetaan. Tarkoitus on integroida palvelu osaksi muuta Keski-Suomen kauppakamarin koulutus- ja verkostoitumistoimintaa.

Koska haluamme kannustaa yrityksiä kasvuun ja kansainvälistymiseen, avaamme kansainvälistymisen palvelut kaikille kauppakamarin jäsenille. Kaikilla kauppakamarin jäsenillä on mahdollisuus osallistua kv-koulutuksiin jäsenhinnalla, ei-jäsenillä normaalihinnalla. Lisäksi järjestämme jatkossakin jäsenille maksuttomia verkostoitumistilaisuuksia, joista osa on kansainvälistymisteemalla.

Kauppakamari Loungen jäsenten suljettu Facebook-ryhmä poistetaan, ja keskustelu siirtyy Kauppakamarin jäsenten suljettuun Facebook-ryhmään. Siellä voi edelleen kysyä, vinkata tietoa ja keskustella kansainvälistymiseen liittyvistä asioista. Neuvontapalvelut jatkuvat edelleen klo 8.30-16 arkipäivisin myös kansainvälistymiseen liittyvissä asioissa. Lounge Wiki, kansainvälisen tiedon tietopankki Keski-Suomen kauppakamarin sivuilla, avataan käytettäväksi kaikille kauppakamarin jäsenille. Tietopankki sisältää muun muassa kansainvälistymiseen liittyvää tietoa, artikkeleita ja yhteistyökumppanimahdollisuuksia.

Palveluun kuulunut kv-uutiskirje lähetetään jatkossa 11 kertaa vuodessa kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille Keski-Suomen kauppakamarin jäsenille. Mikäli haluat tilata kv-uutiskirjeen, ilmoita siitä viivi.sakkara@kskauppakamari.fi. Uutiskirje sisältää muun muassa ajankohtaista tietoa kansainväliseen kauppaan liittyvistä muutoksista, kansainvälisiä tapahtumia, artikkeleita ja tietoa yhteistyömahdollisuuksista.

Mikäli sinulla herää jotakin kysyttävää, ole yhteydessä palvelupäällikkö Pia Naukkariseen, pia.naukkarinen@kskauppakamari.fi p. 050 555 9915