Maksuton ilmasto-ohjelma tulee jälleen - hae mukaan 30.9. mennessä

Maksuttomaan ilmasto-ohjelmaan valitaan mukaan hakemusten perusteella 300 pk-yritystä ympäri Suomea. Ohjelma on suunnattu pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka ovat alkutaipaleella ilmastotyössä tai eivät ole vielä aloittaneet. Ohjelma alkaa tammikuussa 2025, hakemukset tulee lähettää 30.9.2024 mennessä.

Ilmasto-ohjelma sisältää hiilijalanjäljen laskentakoulutuksen ja laskennan sparrausta. Lisäksi osallistujat saavat opastusta päästöjen vähentämiseen ja päästövähennystiekartan laadintaan. Ohjelma mahdollistaa myös osallistujayrityksille Keskuskauppakamarin Hiilijalanjälki laskettu -merkin osoituksena siitä, että organisaation hiilijalanjälki on laskettu scope 1 ja 2 päästöjen osalta. Kaikki ohjelman koulutukset ja sparraukset toteutetaan verkossa.

Lisätietoja ja hakulomake löytyy Ilmasto-ohjelman verkkosivuilta: https://kauppakamari.fi/vastuullisuus/ilmasto-ohjelma/

Teams-tietoisku Ilmasto-ohjelmasta 30.8.

Tietoiskussa Keskuskauppakamarin asiantuntijat kertovat Ilmasto-ohjelmasta ja vastaavat osallistujien kysymyksiin.

Verkkotapahtuma on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista. Tietoiskun kesto on noin puoli tuntia.

Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan Teams-tietoiskuun. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Ilmasto-ohjelman mahdollistaa LähiTapiola.