#Kasvunmaakunta, lahja 100-vuotiaalle Suomelle

Vihreää ja virkeää – Kasvu Open Karnevaali huokui positiivista tunnelmaa. Mikä olisikaan ollut parempi tilaisuus julkistaa maakunnan elinkeinoelämän 100-vuotisjuhlajulkaisu kuin Kasvu Open?

Keski-Suomen kauppakamarin toimitusjohtaja Uljas Valkeinen kuvailee juhlajulkaisua Keski-Suomen kauppakamarin lahjana 100-vuotiaalle Suomelle.

”#kasvunmaakunta-teos on oivallinen esimerkki kasvun maakunnalle ominaisesta yhdessä tekemisestä. Se viestii Keski-Suomesta juuri sitä innovatiivista kasvunnälkää, josta Keski-Suomi tunnetaan. Tämän teoksen voi ylpeänä päästää maailmalle edustamaan keskisuomalaista osaamista. Mukana Kasvun maakunta -julkaisussa on upea joukko merkittäviä toimijoita, jotka ovat vaikuttaneet Keski-Suomen menestyksen rakentumiseen”, sanoo Uljas Valkeinen.

Uljas Valkeinen esitteli #kasvunmaakunta-julkaisun Kasvu Openin karnevaalitunnelmissa keskiviikkona 25.10.

Mukana julkaisussa ovat Allaway, Arctic Machine, Ariterm, Betset, Educluster, Elonen, ELY-keskus, Finavia, Finn-Savotta, Firstbeat, Gradia, HB-Betoniteollisuus, Hikinoro, HimosLomat, Honkarakenne, Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto, Jyväskylän kaupunki, Jämsek, Jämsän kaupunki, Kaivinkone ja Maansiirto Rikamat, Kehittämisyhtiö Karstulanseutu, Keulink, Keskisuomalainen, Keski-Suomen kauppakamari, Keski-Suomen liitto, Keski-Suomen sairaanhoitopiiri, KIHU, Kirjakaari, Komas, Kuljetusliike Taipale, Landis+Gyr, Laukaan kunta, Metsä Fibre, Metsä-Multia, Moventas, Naava, Nordea, Osuuskauppa Keskimaa, OP Keski-Suomi, Otavan painoyhteisö, Panda, Paytrail, Peurunka, Pisla Group, POKE, Saurus, Silenta, Silvasti, Sleipner, SRV, SSYP Kehitys, Tommi Mäkinen Racing, Valio, Valmet, Valtra, Vapo, VTT, Äänekosken kaupunki, Ääneseudun kehitys ja Witas.
Juhlajulkaisu luettavissa nyt täällä!

#kasvunmaakunta-julkaisu on tehty yhteistyössä Kirjakaari Oy:n kanssa.

Kirjoittaja: Päätoimittaja Mira-Maria Heinonen, Kirjakaari Oy