Hyvin suunniteltu budjetointi

Hyvin suunniteltu budjetointi tuottaa tietoa ja tukea eri toimintoihin

Aika: 26.10.2020 klo 8.45-12.00

Paikka: Original Sokos Hotel Alexandra, Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä / etäyhteydellä

Kenelle: Koulutus sopii yrityksen operatiiviselle johdolle ja taloushallinnon parissa työskenteleville. Lisäksi se sopii hyvin tahoille, jotka toimivat pk-yritysten neuvojina, kuten tilitoimistot ja pk-yrityskonsultit.

Ilmoittautuminen: 19.10.2020 klo 16.00 mennessä

Kouluttaja: Toivo Koski

Kaikkiin kauppakamarin tilaisuuksiin voit osallistua myös etäyhteydellä!

Budjetointi ei ole ainoastaan tulevaisuuden ennustamista ja numeroiden pyöritystä. Budjetointi voi toimia esimerkiksi henkilöstön motivointi- ja sitouttamiskeinona. Se voidaan laatia eri tarkoituksia varten eri aikajänteille ja eri tarkkuudella. Sitä voidaan käyttää myynti- ja ostotoimintojen johtamisessa jne.

Koulutuksessa käydään läpi edellä mainittuja asioita sekä laskujen avulla esitetään, miten pienet poikkeamat lähtötiedoissa (esimerkiksi hinnoittelussa ja kustannuksissa) voivat aiheuttaa suuriakin eroja toteutuneessa tuloksessa verrattuna siihen, mitä oli budjetoitu.

Lisäksi koulutuksessa käydään läpi, miten voidaan parantaa budjettien tarkkuutta sekä rullaavan budjetoinnin periaatteet.

Hyvin suunniteltu budjetointi auttaa reagoimaan muutoksiin nopeasti.

Koulutuksen punainen lanka on, että budjetointi on ennen kaikkea käytännön operatiivisten toimintojen suunnittelua ja palasiin purkamista eikä hihasta ravisteltujen kasvukertoimella varustettujen matemaattisten kaavojen käyttöä.

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi suolaisen kera

9.00 Koulutus alkaa

n. 10.45 Kahvitauoko

12.00 Koulutus päättyy

Hyvin suunniteltu budjetointi tuottaa myynnille arvokasta tietoa.

Koulutuksen sisältö:

• Budjetoinnin eri lähtökohtia
  • Rullaava kassa- ja tulosbudjetointi
  • Budjettipoikkeamien analysointi

Ilmoittauduthan koulutukseen viimeistään 19.10.2020 klo 16.00.

Muistathan jatkuvan etumme: Ilmoita 5 - maksa 4!

Hinta
Aamupäivän koulutuksen jäsenetuhinta 280 €, hinta 380 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hinta sisältää koulutusmateriaalin sekä ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kouluttaja:

KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy:stä on jo kahdenkymmenen vuoden ajan kouluttanut yritysjohtoa ja asiantuntijoita mm. liiketoiminnan suunnittelusta, yrittäjyydestä, pk-yrityksen taloudesta, rahoituksesta ja pääomasijoitustoiminnasta.

Muutamia palautteita:

• Erinomaista asiantuntemusta ja rento meininki!
  • Parasta: Toivo Kosken kova tieto & taito ja erinomainen esitystapa!
  • Innostus asiaan loisti esiintymisestä! Upeasti yksinkertaistettu, esimerkit hyviä!
  • Poikkeuksellisen kiinnostava kouluttaja
  • Huikea alansa osaaja, joka osasi siirtää esiintymisellään osaamisen myös kuulijoille.
  • Kerrassaan hyvää substanssia!

26.10.2020 asiantuntijamme aiheissa: Hyvin suunniteltu budjetointi ja Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta Toivo Koski

Iltapäivällä 26.10.2020 klo 13.00-16.00 mahdollisuus jatkaa Toivon kanssa aiheella:

Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta epävarmoina aikoina

Lue lisää ja ilmoittaudu!

​​​​​​​Osallistuminen päivän molempiin koulutuksiin kannattaa!
Pakettihinta molempiin koulutuksiin jäsenetuhintaan 460 €, hinta 620 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Pakettihintaan sisältyvät koulutusmateriaali, ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä lounas.

​​​​​​​Lisätietoja koulutuksesta:

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. Ilmoita muutoksista puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.

• Jos henkilö jättää saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.