Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta epävarmoina aikoina

Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta epävarmoina aikoina -koulutus antaa eväitä tunnistaa tunnusluvuista heikkouksia ja oppia hallitsemaan liike-, rahoitus- ja likviditeettiriskejä.

Aika: 26.10.2020 klo 12.45-16.00

Paikka: Original Sokos Hotel Alexandra, Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä / etäyhteydellä

Kenelle: Koulutus sopii yritysjohdolle, toimitusjohtajille ja yrittäjille sekä riskienhallinnan parissa työskenteleville.

Ilmoittautuminen: 19.10.2020 klo 16.00 mennessä

Kouluttaja: Toivo Koski

Kaikkiin kauppakamarin tilaisuuksiin voit osallistua myös etäyhteydellä!

Suhdannevaihtelut kuuluvat talouteen. Riskienhallinnan merkitys liiketoiminnan ohjauksessa korostuu taloudellisesti epävarmoina ja epävakaina aikoina. Liiketoiminnan ohjauksessa on varauduttava siihen, että toimintaympäristön muutokset saattavat heijastua liiketoimintaan hyvinkin nopeasti. Riskienhallinnalla on keskeinen rooli odotettuihin ja odottamattomiin muutoksiin varautumisessa. Tule kuulemaan miten suhdannevaihtelut vaikuttavat eri talouden riskeihin ja miten niitä hallitaan!

Koulutuksessa käydään läpi liikeriskiä ja sen hallintaa, rahoitusriskiä ja sen hallintaa sekä likviditeettiriskiä ja sen hallintaa.

Iltapäivän aikana käydään läpi myös taloudellisten tunnuslukujen heikkouksia ja vahvuuksia riskien mittaamisessa.

Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta epävarmoina aikoina -koulutus auttaa riskienhallinnassa ja siten tulevaisuuden ennakoinnissa.

Ohjelma:

12.45 Ilmoittautuminen ja kahvi

13.00 Koulutus alkaa

n. 14.45 Kahvitauoko

16.00 Koulutus päättyy

Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta epävarmoina aikoina

- joko ilmoittauduit koulutukseen?

Koulutuksen sisältö:

• Liikeriski ja sen hallinta
  • Rahoitusriski ja sen hallinta
  • Likviditeettiriski ja sen hallinta
  • Taloudellisten tunnuslukujen heikkouksia ja vahvuuksia riskien mittaamisessa

Ilmoittautuminen

Ilmoittauduthan koulutukseen viimeistään 19.10.2020 klo 16.00.

Muistathan jatkuvan etumme: Ilmoita 5 - maksa 4!

Hinta
Iltapäivän koulutuksen jäsenetuhinta 280 €, hinta 380 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hinta sisältää koulutusmateriaalin sekä ohjelmaan merkityt tarjoilut.

​​​​​​​Kouluttaja:

KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy:stä on jo kahdenkymmenen vuoden ajan kouluttanut yritysjohtoa ja asiantuntijoita mm. liiketoiminnan suunnittelusta, yrittäjyydestä, pk-yrityksen taloudesta, rahoituksesta ja pääomasijoitustoiminnasta.

Muutamia palautteita:

• Erinomaista asiantuntemusta ja rento meininki!
  • Parasta: Toivo Kosken kova tieto & taito ja erinomainen esitystapa!
  • Innostus asiaan loisti esiintymisestä! Upeasti yksinkertaistettu, esimerkit hyviä!
  • Poikkeuksellisen kiinnostava kouluttaja
  • Huikea alansa osaaja, joka osasi siirtää esiintymisellään osaamisen myös kuulijoille.
  • Kerrassaan hyvää substanssia!

26.10.2020 asiantuntijamme aiheissa: Hyvin suunniteltu budjetointi ja Suhdannevaihtelut ja taloudellisten riskien hallinta Toivo Koski

Aamupäivällä 26.10.2020 jo klo 09.00-12.00 on mahdollisuus aloittaa päivä Toivon kanssa aiheella:

Hyvin suunniteltu budjetointi

Lue lisää ja ilmoittaudu!

​​​​​​​Osallistuminen päivän molempiin koulutuksiin kannattaa!
Pakettihinta molempiin koulutuksiin jäsenetuhintaan 460 €, hinta 620 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Pakettihintaan sisältyvät koulutusmateriaali, ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä lounas.

​​​​​​​Lisätietoja koulutuksesta:

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Osallistumisen voi perua maksutta 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme puolet osallistumismaksusta.
  • Mikäli henkilö peruu osallistumisen vähintään 2 arkipäivää ennen tilaisuutta, laskutamme koko osallistumismaksun.

• Jos henkilö jättää saapumatta paikalle, laskutamme koko osallistumismaksun.
  • Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö.
    ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 555 9915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi