Kasvua viennillä -valmennus 2.11.-16.12.2021

Uudista ajattelutapaasi kansainvälistymiseen!

​​​​​​​Kasvua viennillä -valmennus on tarkoitettu kasvua ja kansainvälistymistä hakeville pk-yrityksille. Valmennuksen aikana kirkastat yrityksesi tarinan kansainvälisille markkinoille ja saat työkaluja kansainvälistymisen käynnistämiseen.

Valmennuksen pilottikurssi starttaa 2.11.2021. Ole nopea ja varaa paikkasi, sillä pilottitarjouksena organisaatiosta voi osallistua 2 hlöä yhden hinnalla! Paikkoja rajoitetusti!

--

Kasvua viennillä -valmennuksen jälkeen ymmärrät kansainvälisen liiketoiminnan ja vientikaupan kokonaisuuden ja tunnistat:

• kasvun ja kansainvälistymisen mahdollisuudet ja riskit

• tuotteesi/palvelusi kansainvälisen kilpailuedun

• sopivimmat markkinointi- ja myyntikanavat

Ohjelma koostuu neljästä moduulista. Seminaareissa käsitellään kasvua ja kansainvälistymistä eri näkökulmista. Kuulet innostavia kansainvälistymistarinoita yrityksiltä eri toimialoilta. Lisäksi valmennus sisältää fasilitoituja tehtäviä, joissa pohdit kansainvälistymistä oman yrityksesi näkökulmasta.

Kenelle:
​​​​​​​Valmennus sopii kasvua, kansainvälistymistä ja verkostoitumista hakevien pk-yritysten toimitusjohtajille, vientijohtajille, myyntijohtajile sekä muille asiantuntijoille, jotka vastaavat yrityksen kansainvälistymisestä. Suurimman hyödyn yrityksesi saa, kun valmennukseen osallistuu sekä toimitusjohtaja että viennistä, myynnistä tai markkinoinnista vastaava ja voitte yhdessä rakentaa yrityksellesi kasvua viennistä.

02.11.2021 09:00 - 16.12.2021 16:00

Uudista ajattelutapaasi kansainvälistymiseen! Kasvua viennillä -valmennus on tarkoitettu kasvua ja kansainvälistumistä hakeville pk-yrityksille. Valmennuksen aikana kirkastat yrityksesi tarinan kansainvälisille markkinoille ja saat työkaluja kansainvälistymisen käynnistämiseen.

Valmennuksen pilottikurssi starttaa 2.11.2021. Ole nopea ja varaa paikkasi, sillä pilottitarjouksena organisaatiosta voi osallistua 2 hlöä yhden hinnalla!
Paikkoja rajoitetusti!

KoulutuksetKansainvälistyminen

Teams-verkkovalmennus

​​​​​​​Toteutustapa:

​​​​​​​Valmennus toteutetaan etäyhteyksin. Ohjelman toteutuksessa hyödynnämme digitaalista Howspace-työtilaa, joka tarjoaa sähköiset materiaalit ja keskustelualustan ohjelmaan osallistuville. Osallistujat saavat todistuksen sekä digitaalisen LinkedIn-badgen valmennukseen osallistumisesta.

Valmennuspäivät:

Moduuli 1: KIRKASTA
Tiistai 2.11.2021 klo 12.30 – 17.30

• Liiketoimintastrategia
  • Miksi vientimarkkinoille?
  • Kilpailuetu ja asiakkaat
  • Tuote-markkina-strategia

Jonne Pöyhtäri ja Juha Lahtinen, Export Maker

Moduuli 2: KASVATA
Torstai 18.11.2021 ​​​​​​​ klo 12.30 – 17.30

• Kansainvälinen myynti ja markkinointi
  • Viestintä ja brändin rakentaminen
  • Markkinaseuranta

Asiantuntijoina:
Kansainvälisen markkinoinnin vahva asiantuntija. Jokaisessa moduulissa mukana mielenkiintoinen teemaan liittyvä yrityscase.

Moduuli 3: RAHOITA
Tiistai 30.11.2021 klo 12.30 – 17.30

• Rahoitusmahdollisuudet
  • Sopimukset ja maakohtainen juridiikka
  • Immateriaalioikeidet, IPR
  • Riskienhallinta

Erno Ihto, Business Finland
Helsingin seudun kauppakamarin asiantuntijat

​​​​​​​Moduuli 4: VALLOITA
Torstai 16.12.2021 klo 12.30 – 17.30

• Kuinka eteenpäin? Toimintamalli-strategia
  • Kauppakamarin palvelut kansainvälistymiseen
  • Yhteenveto ja valmennuksen päätös

1. ja 2. moduulin asiantuntijat
Keskuskauppakamarin asiantuntijoita
Jokaisessa moduulissa mukana mielenkiintoinen teemaan liittyvä yrityscase.

Lisäksi ohjelmaan sisältyy: Teams-ennakkotapaaminen perjantaina 29.10.2021 klo 13 – 15, jossa osallistujaesittelyt ja tutustuminen Howspace-työtilaan.

Hinta:
Kauppakamarin jäsenhinta 1750 € + alv. 24 %, normaalihinta 2500 € + alv. 24 %.

ERIKOISTARJOUS: Voit ilmoittaa yrityksestäsi mukaan kaksi osallistujaa yhden hinnalla. Täytä toisenkin osallistujan tiedot oman ilmoittautumisesi yhteydessä.

Huomioithan, että paikkoja on rajoitetusti ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ohjelmaan otetaan 30 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset viimeistään 25.10.2021.

​​​​​​​Ennakko kysymyksiä asiantuntijoille:
Voit halutessasi esittää ennakkokysymyksiä koulutuksen asiantuntijalle, johon haluat häneltä vastauksia koulutuspäivän aikana. Voit kirjata kysymykset ilmoittautumislomakkeeseen tai laittaa sähköpostilla: pia.naukkarinen@kskauppakamari.fi.

Mikäli tarvitset lisätietoja, vaihtoehtoisen osallistumistavan tai ryhmätarjouksen, otathan yhteyttä:
Pia Naukkarinen, Keski-Suomen kauppakamari puh. 050 555 9915 tai pia.naukkarinen (ät) kskauppakamari.fi

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikäli sairastut tai sinulla on Covid-19 oireita, (kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta) pyydämme sinua ottamaan yhteyttä, niin sovitaan sinun kannaltasi paras toimintamalli. Tilallesi voi tulla myös yrityksestäsi/organisaatiostasi toinen henkilö. ​​​​​​​Ilmoita muutoksista puh. 050 5559915 tai tilaisuudet@kskauppakamari.fi

Peruutusehdot:

• Laskutamme ohjelman osallistumismaksun ohjelman alkaessa. Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään 7 vuorokautta ennen ohjelman ensimmäistä seminaaria. Myöhäisemmästä peruutuksesta veloitetaan 50 % osallistumismaksusta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle.

Keski-Suomen kauppakamarin tietosuojaseloste