Lounge treffit: Building brands​​​

Kauppakamari Loungen jäsenille ja kaikille kansainvälistymisestä kiinnostuneille suunnattu verkostoitumistilaisuus, jossa teemana on kansainvälinen yrityskuvatyö ja tuotebrändien rakentaminen.
​​​​​​​

Kevätkauden viimeisillä treffeillä tavataan kansainvälisen markkinoinnin merkeissä Black Bruinilla, jossa pääsemme tutustumaan heidän brändiuudistukseensa. Suurin osa yrityksen tuotteista menee vientiin. Brändiasiantuntijana toimii Outi Ihanainen-Rokio, Growthsetters Oy.

Haluatko tulla mukaan Kauppakamari Loungen kansainvälistä liiketoimintaa tekevien yritysten verkostoon ja osallistua muihinkin Loungen tilaisuuksiin? Lisätietoa ja liittyminen

Keski-Suomen kauppakamarin tietosuojaseloste

Business Jyväskylä tarjoaa mahdollisuuden osallistua Lounge treffeille maksutta.

06.06.2018 08:30 - 11:00

Verkostoitumistilaisuus Kauppakamari Loungen jäsenille ja Business Jyväskylän mahdollistamana kaikille kansainvälisestä liiketoiminnasta kiinnostuneille, jossa teemana kansainvälinen yrityskuvatyö ja tuotebrändien rakentaminen.

KoulutuksetKansainvälistyminen

Black Bruin, Jyskä
Valmetintie 9, 40420 Jyskä

Kauppakamari tarjoaa ainutlaatuisen verkoston kansainvälistä kauppaa tekeville yrityksille löytää palveluja, asiantuntijoita, vastauksia kysymyksiin ja tietoa kansainvälistymiseen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Verkostossa opit tuntemaan alueen kansainvälistymisen konkarit ja tutustut myös muihin yrityksiin, joiden kokemuksia ja verkostoja voit hyödyntää.