Vaikuttajafoorumi

Pula osaavasta työvoimasta koskettaa yhä useampaa yritystä jokaisella toimialalla. Asiaan tarvitaan ratkaisuja ja toimia, päätöksiä ja yhteistyötä niin paikallisella kuin valtakunnan tasolla. Kutsumme sinut Vaikuttajafoorumiin 7.3. keskustelemaan ja kuulemaan asiantuntija-alustukset työvoimatarpeista nyt ja tulevaisuudessa. Vaikuttajafoorumi tarjoaa jäsenille ja päättäjille ajankohtaista ja tutkittua tietoa sekä yritysten näkemyksiä päätöksenteon tueksi.

Aika: 7.3. klo 11–16
Paikka: Sataman Viilu, 2. krs, Satamakatu 10, Jyväslylä

• 11.00–12.00 Lounas
  • 12.00 Tilaisuuden avaus, Keski-Suomen kauppakamarin puheenjohtaja Antti Määttä
  • Avaussanat, tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkonen
  • Mistä tekijät työpaikoille? Johtaja Ilkka Oksala, Elinkeinoelämän Keskusliitto
  • Matkailu- ja ravintola-ala kriisistä kasvuun – mistä työvoimaa? Toimitusjohtaja Timo Lappi, MaRa
  • Demografinen tilanne ja väestökehitys tulevaisuudessa sekä työllisyyden rakenne, johtava asiantuntija Timo Aro, MDI
  • Paneelikeskustelu
  • 16.00 Tilaisuus päättyy
07.03.2023 11:00 - 16:00

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Sataman Viilu
Satamakatu 10, 40100 Jyväskylä

Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Tilaisuuteen mahtuu 100 ensimmäisenä ilmoittautunutta. Ilmoittaudu 28.2. mennessä.

Ari Hiltunen

toimitusjohtaja