Apua Jyväskylään saapuneille ukrainalaisille

Mannerheimin lastensuojeluliiton Jyväskylän yhdistys ja Keski-Suomen kauppakamari haastavat yrityksenne tekemään hyvää. Jyväskylään on saapunut paljon lapsia Ukrainasta. Saapuneille on kerätty perustarpeet. Me haluamme lisäksi kerätä lapsille tekemistä ja iloa tuottavia asioita. Kerätään yhdessä iloinen yllätys, joka konkreettisuudellaan kannattelee perheitä vaikeassa tilanteessa. Katso lista tarvittavista tarvikkeista ja ota yhteyttä!

MLL:n keräyksen tavoitteena on kerätä seuraavat määrät seuraavia tarpeita:

200 kpl värityskirjoja
200 kpl vihkoja
70 kpl värikynäsettejä
70 kpl teroittimia
70 kpl pyyhekumeja
70 lapselle tussit
70 lapselle tarra-arkkeja
50 kerää makramee lankoja
50 lapselle askartelusettejä
50 lapselle pääsiäisaiheisia askartelusettejä
50 lapselle helmiä ja lankaa askarteluun

Voitte osallistua keräykseen ilmoittamalla, mitä edellisistä aiotte hankkia ja toimittamalla tuotteet 15.4. mennessä Tourutuvalle (Tourukatu 25) arkena klo 9-15 tai keskiviikkona 13.4. klo 16-19. Mikäli aikataulu ei ole teille sopiva, voimme neuvotella teille sopivamman ajan.

Ota yhteyttä:

Malla Lamminmäki

Mannerheimin lastensuojeluliiton
Jyväskylän yhdistys Ry
Vapaaehtoistyöntekijä

marialamminmaki@hotmail.com
p. 0407473682

Perhekeskus Tourutupa Tourukatu 25d49 40100 Jyväskylä

Suomen Punainen Risti

Voit myös lahjoittaa Suomen Punaisen Ristin kautta, yrityslahjoitusten koordinointi tapahtuu avuntarjoukset@punainenristi.fi -osoitteen kautta.