Kauppakamarit tarvitsevat yritysten näkemyksiä toimintaympäristöstä

Mihin asioihin olisi erityisesti kiinnitettävä huomiota yrityksenne toimintaedellytysten parantamiseksi alueellanne? Toimivatko alueenne liikenneyhteydet? Löytyykö alueelta sopivaa työvoimaa

Selvitämme yritysten kilpailukykyyn ja sijaintiin vaikuttavia tekijöitä Suomessa. Vastaava tutkimus on toteutettu vuodesta 1999 alkaen.

Mikäli saatte Taloustutkimukselta sähköpostitse kutsun Alueiden kilpailukyky 2016 -kyselyyn, pyydämme, että käyttäisitte hetken vastaamiseen. Näkemyksenne on tärkeä, koska sen avulla toiminta-aluettanne voidaan kehittää. Samalla teillä on mahdollisuus voittaa lippu Rytminmuutos-tapahtumaan Helsingissä 13.6.2016. Puhujina ovat mm. yritysjohtajat Hille Korhonen (Alko), Pekka Lundmark (Fortum), Juha Äkräs (H2H Performance), Kari Jordan (Metsä Group) ja Päivi Leiwo (Oilon).

Alueiden kilpailukyky 2016- selvitys laaditaan Keskuskauppakamarissa.

Lisätietoa selvityksestä:
Taloustutkimuksen tutkimusjohtaja Tuomo Turja p. 050 592 2485
Keskuskauppakamarin asiantuntija Kaisa Saario p.040 561 3597, kaisa.saario@chamber.fi