Esittelyssä 85 jäsentä: Ania-Eco Oy tuo palvelut suoraan kotiin

Ania-Eco Oy on sosiaali- ja terveysalan yritys, joka tuo palvelut suoraan kotiin. Ania-Eco tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja päivittäiseen elämään. Asiakkaan tarpeet kartoitetaan aina ensin ja sen jälkeen luodaan toiveiden mukainen kokonaisuus. Kotisairaanhoito-, kotihoito- ja siivouspalveluita tarjoava yritys tekee paljon yhteistyötä kuntien, yksityisten yritysten ja säätiöiden kanssa. Yhteistyö ja asiakaslähtöisyys ovatkin suurena osana yrityksen visiota.

”Panostamme asiakaskokemukseen, laadukkaisiin palveluihin ja tehokkaaseen toimintaan. Olemme apuna kaikissa elämäntilanteissa ja asiakkainamme on sekä yksityishenkilöitä että yrityksiä”, kuvailee Ania-Econ toimitusjohtaja Anna Lipstok-Laasonen.

Tämä suomalainen perheyritys ottaa toiminnassaan huomioon myös kestävän kehityksen periaatteet. Kaikissa toimintaan liittyvissä prosesseissa pyritään siihen, että ne kuormittavat luontoa mahdollisimman vähän. Niitä myös kehitetään jatkuvasti ympäristöystävällisempään suuntaan.

”Toiminnassamme keskitymme kustannuksellisesti ja toiminnallisesti järkeviin, kestävää kehitystä tukeviin ratkaisuihin. Kierrätämme, säästämme ja teemme arviointia toimintatapojemme ekologisuudesta. Niiden pohjalta toimintaa kehitetään ”, jatkaa Lipstok-Laasonen.

Ania-Eco on nopeasti kasvava yritys. Vuodessa ja kolmessa kuukaudessa yrityksen henkilöstömäärä on kasvanut yhdestä neljääntoista henkilöön. Yrityksellä on kaksi toimipistettä ja se tarjoaa palveluita Mänttä-Vilppulan, Kuhmoisen ja Mäntän alueella. Ania-Eco liittyi kauppakamarin jäseneksi kauppakamarin asiantuntijuuden ja koulutusten innoittamana.

”Haluamme olla yrityksessämme ajantasalla yritysmaailmaa koskevista asioista. Olen kiinnostunut erityisesti yrityksille räätälöidyistä koulutuksista. Näitä asioita odotan kauppakamarin jäsenyydestä ja siksi liityimme kauppakamarin jäseneksi”, kertoo Lipstok-Laasonen.

Lisätietoja: Anna Lipstok-Laasonen

anna.lipstok-laasonen(a)ania-eco.fi, p. 044 214 406

www.ania-eco.fi

Esittelyssä 85 jäsentä on juttusarja, jossa kauppakamarin jäsenyritykset pääsevät esille keskisuomalaisen 85-vuotisen kauppakamarin kunniaksi. Jäsenesittelyjä julkaistaan blogissa, uutiskirjeissä ja Kauppakamari-lehdessä ja jutut linkitetään aina myös kauppakamarin sosiaalisen median kanaviin. Mikäli haluat yrityksestäsi esittelyn kanaviimme, ota yhteyttä Enni Aittilaan, enni.aittila@kauppakamari.fi