Kasvunnälkäiset myynnin ammattilaiset luottavat positiiviseen ensikontaktiin

Onnistunut asiakaskokemus alkaa hyvästä ensikontaktista. Näin uskoo joukko myynnin ammattilaisia Promissiumilla. Vahvaa kasvua hakeva yritys on onnistunut luomaan myynnin ja asiakashankinnan tueksi suunnattuja palveluja, jotka eivät jätä yrityskentällä ketään kylmäksi.
​​​​​​​

Promissiumin ammattilaiset kahvipöydän ääressä: Matti Kauppinen, Jani Hietakangas, Mikko Lahtinen ja Henri Hinkkanen.

Kun viisi myynti- ja markkinointitaustaista osaajaa löi hynttyyt yhteen loppuvuonna 2016, Promissiumin tavoitteena oli myydä ja parantaa asiakasyritysten myyntiä. Sama missio johdattaa yrityksen arkea edelleen. Promissiumin asiantuntijat ovat rakentaneet kattavan palvelukonseptin asiakkaidensa tarpeista.

"Asiakkaamme toimivat useilla toimialoilla B2B-puolella. Kun yritys myy tuotteita tai palveluita toisille yrityksille, me räätälöimme oikean kohderyhmän, seulomme siitä potentiaalisimmat asiakkaat, teemme tarvekartoituksia ja tutkimuksia sekä löydämme liidit. Kaksi suoramyyntitiimiämme pystyvät myymään tuotteen tai palvelun suoraan loppuasiakkaalle”, myyntipäällikkö Mikko Lahtinen kiteyttää.

Promissium haluaa tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen – henkilökohtaista otetta unohtamatta.

”Teemme myyntiä hieman perinteisestä poikkeavalla tavalla, koska haluamme erottua massasta. Ammattitaito ja osaaminen eivät tarkoita tiukkapipoisuutta, vaan hyviin tuloksiin päästään riittävän korkeilla tavoitteilla, tekemisen kepeydellä ja toistoilla", toimitusjohtaja Sanna Simonaho-Karsten kuvailee.

Nuorella yrityksellä on nälkää kasvaa ja kehittyä, eikä se aio jämähtää paikoilleen. Syksyn aikana yritys uudistaa markkinointiaan ja kokonaisilmettään. Lisäksi Promissium aikoo kasvattaa henkilöstömääräänsä ja laajentaa toimitilojaan. Suurempien toimistotilojen ja uusien osaajien avulla se pystyy palvelemaan entistä tehokkaammin niin nykyisiä kuin uusiakin asiakkaitaan, jotka haluavat kehittää myyntiään ja myydä enemmän.

"Vaikka tiedostamme rekrytoinnin haasteet, korostamme potentiaaliamme kasvavana ja notkeana toimijana isojen kilpailijoiden rinnalla. Vaatimattomana toiveenamme on olla kulttityönantaja, luoda ihmisille unelmiensa työpaikat ja hyödyntää jokaisen työntekijän omia vahvuuksia. Tiimimme koostuu erilaisista persoonista ja osaamistaustoista, mutta kaikkia yhdistää palo tehdä näkyviä tuloksia – täsmällisesti”, Lahtinen sanoo.

Promissiumin väki uskoo, että Keski-Suomen kauppakamarin jäsenyys avaa uusia ovia yrityksen kehittymiselle ja ehkäpä myös uusien asiantuntijoiden ja huippumyyjien löytämiselle.

”Jäsenenä haluamme verkostoitua entistä paremmin paikallisten yritysten kanssa ja luoda uusia kontakteja. Samoin vertaistuen saaminen toisilta yrityksiltä ja kokemusten jakaminen auttavat varmasti eteenpäin”, Simonaho-Karsten miettii.

Merkki luotettavuudesta – Keski-Suomen kauppakamarilla jo reilut 600 jäsentä

Nostamme jäsenyrityksiämme esiin kanavissamme ja kerromme mielellämme positiivisia yritysuutisia. Onko organisaatiollasi tiedotettavaa tai haluatko näkyvyyttä kanavissamme? Lisää tiedotuslistalle tai ota yhteyttä: nelli.miettinen@kskauppakamari.fi. Tule mukaan vaikuttavaan joukkoomme.