Ukrainan sodan vaikutukset Suomen talouteen
-webinaari

--

Keski-Suomen kauppakamarin Finanssialan valiokunnan tarjoama kevään talousseminaari pidetään pe 6.5.2022 klo 9.00. Webinaarissa Säästöpankkiryhmän pääekonomisti Henna Mikkonen käy läpi sitä, millaisia vaikutuksia Ukrainan sodalla on talouskasvuun, inflaatioon ja korkotasoon.

Asiantuntijana:

Henna Mikkonen
Pääekonomisti
Säästöpankkiryhmä

06.05.2022 09:00 - 09:45

Millaisia vaikutuksia Ukrainan sodalla on talouskasvuun, inflaatioon ja korkotasoon? Keski-Suomen kauppakamari järjestää talouswebinaarin, jossa Säästöpankin pääekonomisti Henna Mikkonen käy läpi Ukrainan sodan vaikutuksia Suomen talouteen.

KoulutuksetMaksuttomat tilaisuudet

Verkkotapahtuma

--

Eikö ajankohta sovi sinulle ja joudut jättämään live-webinaarin väliin? Ilmoittaudu silti mukaan, niin saat tallenteen jälkikäteen sähköpostiisi. Linkki webinaariin toimitetaan sähköpostiisi heti ilmoittautumisen jälkeen.

Webinaari järjestetään yhteistyössä: